Мототрактор DW 180RXL
Мототрактор DW 180RXL
-
1940$
Уточнюйте ціну з продавцем
- Виробник: DW
- Модель: DW 180RXL
- Наявність: Немає в наявності
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 18 (13,3) |
Колісна формула | 4х2 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 3,7 |
Рульове управління | механічне |
Формула перемикання передач | (3+1)х2 |
Муфта зчеплення | дводискова, одноходова |
Кабіна | — |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 2550х1200х1650 |
Експлуатаційна маса, кг | 586 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | ZS1100NDL |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, с безпосереднім упорскуванням |
Число й розташування циліндрів | 1, горизонтальне |
Об'єм двигуна, cм3 | 903 |
Турбонадув | — |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2200 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤ 249 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 12,7 (130) |
Система запуску | ручний стартер, електростартер |
Безпечний пуск | — |
Система охолодження | водяне охолодження конденсаторно-радіаторного типу |
Розширювальний бочок системи охолодження | — |
Об’єм паливного баку, л | 10 |
Паливний фільтр грубого очищення | сітчастий в паливному баку |
Паливний фільтр тонкого очищення | паперовий в металевому корпусі |
Повітряний фільтр | металева сітка і масляна ванна, повітрозабірник винесено вгору |
Підігрів повітря у впускному колекторі | — |
Декомпресор | + |
Система змащення | комбінована, насосом и розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | + |
Тип масла в картері | масло моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л | 2,5 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | клинопасовий привід, механічна шестеренчаста КПП тракторного типу |
Муфта зчеплення | суха, дводискова, кулачкова, одноходова, постійно замкнутого типу |
Основна коробка передач | 3 швидкості вперед и 1 назад |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазона |
Окрема реверсивна коробка | — |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,2–22,8 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 1,8-7,0 |
Гальма | на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціалу заднього мосту | — |
Передній міст | не ведучий, розсувний |
Рульове курування | механічне |
Гідроциліндр рульового управління | — |
Рукоятка швидкого руління | + |
Розмір передніх шин | 6.00-12 |
Розмір задніх шин | 7.50-16 |
Колісна база, мм | 1320 |
Колія передніх коліс, мм | 950, 1050, 1150, 1250 |
Колія задніх коліс, мм | 1000-1400 |
Кліренс, мм | 280 |
Агротехнічний просвіт, мм | 350 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 2,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 1,8 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | – / – |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | Трансмісійне масло ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 3,0 / – |
Тип мастила в ГОРУ | — |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | — |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | посилена мотоблочна скоба, рухома, з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 300 |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник трьохпозиційний з плаваючим режимом |
Розміщення мастила гідропідйомника | в окремому баці на правому задньому крилі |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | — |
Передня навісна система | — |
Буксирувальний пристрій | посилена мотоблочна скоба |
Вал відбору потужності (ВВП) | — |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | — |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | — |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | — |
Тип робочої рідини гідросистеми | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 2,5 |
Додаткове обладнання | — |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | — |
Додаткове обладнання кабіни | — |
Додаткові підніжки | — |
Сидіння водія | відкидне, на пружинах, регулюється за відстаню до керма |
Панель приладів | з окремими покажчиками |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 65 |
Вимикач маси | + |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | з окремим приводом, змінного струму, 14, 350 |
Світлове обладнання | основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні і задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | — |
Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація | передні крила з бризковиками, металеві задні крила, ящик для ЗИП на лівому крилі |
Компактний, маневрений, недорогий, але при цьому багатофункціональний і надійний задньопривідний мінітрактор. Дозволений до експлуатації на дорогах загального користування. Має рамну компоновку, економічний одноциліндровий дизельний двигун потужністю 18 к.с. з водяним охолодженням і електростартером, гальма барабанного типу, зчеплення одинарної дії. Передача від двигуна на коробку передач – клинопасова, три паси. Коробка передач забезпечує 6 швидкостей переднього ходу і 2 заднього. Рульове управління механічне.
Основна відмінність від аналогічних тракторів – наявність навісного механізму з рухливою скобою мотоблочного типу і гідравлічним приводом, яки значно розширюють можливості трактора і полегшує виконання багатьох агротехнічних робіт. На скобу можна безпосередньо або через адаптери навішувати як пасивне обладнання - плуги, культиватори, причепи, - так і активне: роторні ґрунтофрези, мульчувачі, косарки, і т.п. Гидрораспределитель трьохпозиційний з плаваючим режимом.
Конструктивні особливості:
- Навісний механізм з рухливою скобою мотоблочного типу і гідравлічним приводом.
- Гідроциліндр навісної системи закріплений на рамі адаптера посиленої конструкції.
- Гідравлічна система з плаваючим режимом роботи.
- Окремий масляний бак для гідросистеми на правому крилі.
- Розподільник гідросистеми встановлений безпосередньо на корпусі гидронасоса між сидінням і правим крилом.
- Ланцюговий привід для заднього активного навісного обладнання.
- Коробка передач тракторного типу (3 + 1) х2.
- Важіль ручного регулювання подачі палива.
- Ручний стартер і електростартер.
- Декомпресор.
- Ведучий шків з 5 струмками: вільний струмок для підключення переднього активного навісного обладнання.
- Три клинових ременя В-3350.
- Підпружинений механізм автоматичного натягу пасової передачі.
- Трьохкулачкове зчеплення одинарної дії, поєднане з веденим шківом.
- Ведений шків з 4 струмками: вільний струмок для підключення заднього активного навісного обладнання.
- Повітряний фільтр контактно-масляного типу, багатоступінчастий, повітрозабірник винесено вгору в зону низького запилення.
- Потужний електрогенератор 350 Вт з окремим приводом на міцному жорсткому кронштейні.
- АКБ ємністю 65 А*год.
- Вимикач маси.
- Розсувна балка переднього моста (ступеневе регулювання колії).
- Подовжені піввісі заднього моста (плавне регулювання колії).
- Передні і задні колеса з протектором "ялинка".
- Диски коліс кріпляться на шпильках.
- Задні гальма барабанного типу.
- Стоянкове гальмо.
- Прес-маслянка для змащування осі кріплення переднього моста.
- Ящик для ЗІП на лівому крилі.
- Просторе місце водія з рівною підлогою.
- Зручне розташування органів управління.
- Великі дзеркала заднього виду на обертових кронштейнах.
- Відкидне сидіння на пружинах, з регулюванням відстані до рульової колонки
- Рукоятка швидкого обертання керма.
- Покажчик тиску масла, покажчик температури охолоджуючої рідини, цифрові лічильник мотогодин і вольтметр.
- Комбінований перемикач режимів роботи електроосвітлювальних приладів на рульовій колонці.
- Яскраві регульовані передні фари з автомобільними галогеновими лампами.
- Звуковий сигнал, дальнє/ближнє світло, покажчики поворотів.
- Аварійна сигналізація.
- Задня фара.