Уточнюйте ціну з продавцем
- Виробник: KOVI
- Модель: KOVI Lite 250 HS
- Наявність: Немає в наявності
KOVI Lite 250 HS
Нижче ми позначимо ті метаморфози, які вже сталися з моделлю Lite 2021 з нашої власної ініціативи. Однак біля витоків всіх змін знаходяться саме ті користувачі та власники, які ділилися враженнями, повідомляли про недоліки, інформували нас про варіанти удосконалень, допомагали нам більше не словом, а слушними пропозиціями. Тому ми не будемо втомлюватися Вам дякувати і не буде зупинятися на досягнутому.
Ну, а тепер трохи по суті. Отже, що змінилося в моделі Kovi Lite HS 2021:
1. Двигун.
Тепер на моделі встановлений двигун Zongshen ZS172FMM-А з шестиступінчастою коробкою передач і балансувальним валом.
Потужність залишилася незмінною. А ось конструкція значно змінилася. Шоста передача в коробці зумовить можливість пересуватися швидше без надмірної накрутки оборотів, а тим хто вирішить обзавестися і встановити задню зірку на 43 буде ще простіше і зручніше досягати більшого значення. швидкості.
У свою чергу балансувальний вал у новому агрегаті на швидкості понад 50 позбавить ноги і п'яту точку від сверблячки, яка не приносила задоволення після 30-ти хвилинної їзди на версіях з попереднім мотором.
Новий агрегат залишився, як і раніше, "низовим" з максимумом крутного моменту в нижньому та середньому регістрі. Працює він разом з карбюратором Nibbi Racing PE28. Встановлення та перевірка PWK-шної тридцятки не призвела до явних та значних покращень. А на ЗУ28 вдалося досягти оптимальних налаштувань. Проте ми продовжуватимемо експерименти та дослідження у цьому питанні. Ще залишилося кілька ідей та варіантів, які ми продовжимо перевіряти на практиці. Але карбюратор FCR MX на Lite встановлювати не будемо - в цьому просто немає сенсу ні з точки зору значного поліпшення тягово-динамічних характеристик, ні з точки зору грошей за карб на лайт-версії.
Але ми не проти свіжих ідей. Якщо у кого з Вас є експериментальні зразки та практичний вдалий досвід з іншим органом системи харчування – ми відкриті для думок, діалогу та співпраці.
Сам двигун Ви поки не побачите на жодній з подібних моделей ні в Україні, ні в країнах сусідах. Він справді новий, хоча зроблений на базі відомого Вам і нам 172-го. Однак, перш ніж він дістався до KOVI, ми уважно послухали відгуки не тільки інженерів Zongshen, які тестували його та випробовували досить довго (не менше року), але й тих, хто вже трохи раніше почав використовувати його на мотоциклах серії ендуро. Їхні міркування та висновки говорять про те, що ті удосконалення однозначно пішли на користь. Мотор нічого не втратив, а лише придбав те, чого очікували від нього.
До речі, завдяки застосуванню при виготовленні площини картера та бічних кришок сплаву алюмінію та магнію, а також відсутності валу кікстартера та змінену конфігурацію шестерень маса нового двигуна не збільшилася. Він важить ті ж 32 кг, які і у двигуна першої генерації, який позбавлений балансу і повинен був бути легшим за вагою.
Послідовно позначимо, що в даній модифікації вал кікстартера відсутній, тому що через наявність шестерень 6 передачі. інтегрувати його в двигун неможливо. Немає місця. Проте ми вважаємо, що в цьому немає проблеми. Причина такої думки очевидна – у старому двигуні заводна лапка була розташована невдало. У складеному стані вона могла упиратися в гомілку, а у функціональному - взаємне розташування самого важеля та опорної підніжки змушувало відгинати останню, щоб відвести кік вниз для подальшого прокрутки. Якщо з першого разу не вдалося, цю маніпуляцію доводилося знову повторювати. Це явно незручно. Ми намагалися підібрати іншу геометрію важеля. Але все одно він би не зміг розміститися так, як потрібно. Тому з новим мотором або стежте за станом АКБ або не катайтеся на самоті - якщо посадите батарею, можна друга використовувати як "штовхач"))).
До речі, батарея на нинішніх моделях вже інша - краще, від колишньої ми відмовилися. Замало було 4 а/h.
2. Удосконалили конструкцію заднього гальмівного супорта. Напрямний стрижень, який проходить крізь фіксуючі отвори на фрикційних накладках, тепер не закручується шестигранником, а фіксується шплінтом. Дуже просто зняти його та витягнути колодки. Для цього не потрібно знімати супорт. Зручно буде мити вузол і витягувати накладки для очищення у разі забруднення або необхідності заміни.
Основні технічні Характеристики | |
Тип двигуна | Виробник ZONGSHEN. Маркування 172FMM-A. Бензиновий, з системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один распредвал в верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом семіпластінчатой ланцюгом, двохклапанний механізм з роликовими штовхачами, зовнішній балансування вал. Суха вага двигуна 32 кг. |
Об'єм двигуна, cм3 | 249 см3 |
Система охолодження | повітряна |
Система запуску двигуна | Електростартер і кікстартер |
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. | 21 к.с. при 8500 об/хв |
Максимальна швидкість, км/год | 97 км/год |
Коробка передач (КП) | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Об'єм паливного баку, л | 7,5 л |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 2170х830х1285 |
Висота по сідлу, мм | 960 мм |
Вага, кг | 116 кг |
Вантажопідйомність, кг | 130 кг |
Гальма | дискові гідравлічні |
Розмір шин (передні / задні) | 80/100-21 // 110/100-18 |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC серії Base з обмеженим діапазоном регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 43 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 259 мм. |
Підвіска заднього колеса | Задня амортизаторна стійка SZC серії Base з можливістю зміни натягу пружини, а також регульованої жорсткості відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 254 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкоплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія). |
Привід | Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг A520. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/46 (сталь). Кількість ланок ланцюга-116L. |