• Головна
  • Каталог
    • Трактори
      • Китайські трактори
      • Японські трактори
      • Мототрактори
    • Мотоблоки
    • Мототехінка
      • Мотоцикли
      • Квадроцикли
      • Скутери
    • Мотоекіпірування
    • Автопричіпи
    • Навісне обладнання
      • Обладнання до мотоблоків
      • Навісне для тракторів
    • Спецтехніка
  • Трейд Ін
  • Блог
  • Контакти

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00 +38 (096) 538 67 07 Написати повідомлення
0
Показати панель
LIFAN BTR 200

Ціна: 1 099 $ 
 

Очікується  

Об’єм двигуна,  см3 (к.с.) 175 см3 (13.6 к.с.) з баланс валом
Тип двигуна,  карбюратор
Крутний момент: 13 Нм / 6500 об / хв
Коробка передач 5 ступка, механчіна
Максимальна швидкість, км/год 105
Об’єм паливного бака, л 14
Номінальна витрата пального, л/100км 2.6
Охолодження повітряне
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ  2060х760х1050
Розмір шин: передніх - задніх 80/90-18;110/80-18
Споряджена маса,кг 125

Модель LIFAN BTR200 - це ще одна версія дорожнього мотоцикла від LIFAN, але вже у вигляді старої доброї класики.  Стилістика моделі в формі звичного форм-фактора для немолодий людей - без дизайнерських новомодних рішень.  Характерною ознакою даної моделі є практичність.
Висока рама - найбільш затребуваний варіант для тих, хто відчуває ностальгію за радянськими моделям мотоциклів.
У 2020 році в комплекацію моделі додана нова корисна опція - ДИСКОВИЙ ПЕРЕДНИЙ ТОРМОЗ

        У даній моделі застосований вже добре відомий двигун 162FMK-3 серії NBS об'ємом 175 см3 потужністю в 13,6 кінських сил, крутний момент 13 Нм.  при 6000 об / хв.-1.  Силовий агреат 4-х тактний, двохклапанний верхнераспредвальний мотор з ланцюговим приводом, оснащений внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
Передня фара зі збільшеним по висоті і ширині рефлектором - для формування широкого світлового променя.

Подушка сидіння довжиною в 78 см - довга, м'яка і щільна без вигинів по всій довжині, зручна для двох і дозволяє розмістити і трьох пасажирів.
     Потужні багажні платформи збоку по обидва боки від заднього колеса дозволяють розміститься зручно або пасажирам або закріпити вантаж.  Конструкція здатна витримувати поклажу не менше 50 кг.
Длінноходниє задні амортизатори зі збільшеною довжиною пружини і діаметром витка з прогресивною навивкой у пружини.

Замовити мотоцикл
Правильна обкатка мотоцикла
Для того щоб безболісно пройти обкатку і підготувати двоколісного коня до подальшої безпроблемної експлуатації, вам необхідно враховувати деякі нюанси і на нижчезазначені правила.
1. Відразу після покупки мотоцикла обов'язково дайте двигуну мотоцикла прогрітися. Заведіть його і дайте 10-20 хвилин попрацювати на холостому ходу для того, щоб двигун набрав робочу температуру, відбулося заповнення масляних каналів і виник необхідний тиск. Потім заглушіть двигун і залиште на 20-40 хвилин охолонути. Ніколи не газуйте в процесі прогріву - це може привести до виходу двигуна з ладу.
2. Не перевантажуйте мотоцикл. Якщо у вас за документами скутер або одномісний мотоцикл, навіть не думайте про те, щоб взяти з собою пасажира в період обкатки. Навіть якщо мотоцикл розрахований на дві людини, не слід ризикувати - спочатку поїздити самостійно. Вибирайте для руху порожні і рівні траси, намагайтеся не долати різкі підйоми і спуски. Рекомендується, щоб обкатку робив не початківець водій, а людина яка впевнено їздить за кермом: він не буде «смикатися» і перевантажувати двигун. Обкатку рекомендується робити в холодну пору доби, щоб надмірно висока температура навколишнього середовища не провокувала додаткові навантаження на необкатаний двигун.
3. Дотримуйтесь рекомендований швидкісний режим. Не перевищуйте швидкість, зазначену в інструкції, чи не задирайте обертів двигуна більше, ніж на половину від можливостей транспортного засобу - намагайтеся тримати їх в діапазоні від 3 до 5 тисяч обертів, а передачі перемикати між 4 і 5 тисячами обертів. При цьому не рухайтеся з мінімально можливою швидкістю - намагайтеся варіювати їй в дозволеному діапазоні.
Після проходження 300 кілометрів рекомендується змінити масло. За цей період всі металеві стружки і частки вже злізуть з деталей, і в майбутньому вони можуть пошкодити дзеркало циліндрів. Не забувайте і про подальшу заміну масла: на 600, 1200 тис. Км. і далі через кожні 1,5 тис. км.
Намагайтеся до 2 тисяч кілометрів не перевантажувати мотоцикл. Чи не викручуйте ручку на повну, особливо при холодному двигуні.
Після закінчення обкатки перевірте всі вузли і агрегати, підтягніть болти, змініть масло при необхідності. Найкраще звернутися в професійний сервіс, де вашу техніку повністю перевірять.
Ось, в принципі, і всі основні правила та поради про те, як проходити обкатку мотоцикла. Будьте розсудливі, не перевантажуйте техніку, дотримуйтесь правил, і ваш мотоцикл віддячить вам!
Графік роботи:

ПН-ПТ: 09:00-18:00

СБ: 09:00-17:00

НД: 09:00-15:00

Наша адреса:

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00

+38 (096) 538 67 07

© 2008-2021westlviv.com.uaВсі права застережені УКР
    Створення сайту SUFIX
Маєте запитання?
Телефонуйте або пишіть
+38 (098) 538 67 00
+38 (097) 834 78 18
+38 (096) 078 21 07

Надіслати
Заявку відправлено
Найближчим часом ми з Вами зконтактуємось
АРХіТЕКТУРНЕ ПРОЕКТуВАНня

Додатковий текст до назви: пояснення, тип, технічні параметри тощо.

  • Проектування до 50 м2 100 грн
  • Проектування 100-150 м2 1200 грн
  • Проектування понад 150 м2 3000 грн

Додатковий після назви

Текст на сторінці товару (редактор). Повноціний опис, можна з фотографіями, розширена інформація про товар, під цим текстом на відстані 30 пікселів кнопка.

Відправити запит
Кошик
0 грн
0 Товарів
Разом: 0 грн
Змовити