• Головна
  • Каталог
    • Трактори
      • Китайські трактори
      • Японські трактори
      • Мототрактори
    • Мотоблоки
    • Мототехінка
      • Мотоцикли
      • Квадроцикли
      • Скутери
    • Мотоекіпірування
    • Автопричіпи
    • Навісне обладнання
      • Обладнання до мотоблоків
      • Навісне для тракторів
    • Спецтехніка
  • Трейд Ін
  • Блог
  • Контакти

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00 +38 (096) 538 67 07 Написати повідомлення
0
Показати панель
LIFAN KP 200 IROKEZ

Ціна: 1 630 $ 

Очікується       
 

Об’єм двигуна,  см3 (к.с.) 198 см3 (17.5 к.с.) з баланс валом
Тип двигуна,  карбюратор
Крутний момент: 17 Нм / 6500 об / хв
Коробка передач 6 ступка, механчіна
Максимальна швидкість, км/год 127
Об’єм паливного бака, л 13 
Номінальна витрата пального, л/100км 2.6
Охолодження рідинне
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ  2060х745х1080 см
Розмір шин: передніх - задніх 90/90-17 / 120/80-17
Споряджена маса,кг 140

 

Замовити мотоцикл

LIFAN KP200 (LF200-10B) Ідеальний дорожник.
Легкий, веселий, завзятий.  LIFAN KP200 (LF200-10B) - то як виробник реалізує своє бачення класичного міського малокубатурніка "на максималку".  Чотиритактний одноциліндровий верхньоклапанний двигун з рідинним охолодженням оснащений балансирним валом.  Потужності 17,5 л.с з максимальним обертовим моментів на 17 Нм при 6500. про в хв.  досить для того, щоб розігнатися до максимальної швидкості в 127 км.  ч. Харчування карбюраторне, але КПП вже шестиступінчаста, з багатодисковим зчепленням в масляній ванні.  Дискові гальма всюди, а задній "маятник" йде з пружинно-гідравлічним моноамортизатором з регулюванням преднатяга.  Невелика вага в 140 кг, кліренс в 175 мм і висота по сідла 790мм.  Вимальовується картина того, що LIFAN KP200 (LF200-10B) - ідеальний для міста, для новачка і не тільки.  Потужності і габаритів досить щоб зручно себе почувати в міських пробках і на вузьких вуличках.  Витрати в 2,6 л.  на "сотню і бака на 13 л.  - щоб не шукати судорожно заправку коли замигает лампочка.  До речі, про цифровий "приборці" - вона чудова, навіть не скажеш що це "малокубатурнік" - на ній є все що необхідно.  Невеликі, які не псують зовнішність зовнішності заводські дуги можуть і стати в нагоді, якщо впаде набік.  LIFAN KP200 дуже любимо в мотошкола, де його цінують за надійність і передбачуваність.  Чудово підійде для того, хто шукає сучасний "дорожник" для ефективного пересування по місту.

Правильна обкатка мотоцикла
Для того щоб безболісно пройти обкатку і підготувати двоколісного коня до подальшої безпроблемної експлуатації, вам необхідно враховувати деякі нюанси і на нижчезазначені правила.
1. Відразу після покупки мотоцикла обов'язково дайте двигуну мотоцикла прогрітися. Заведіть його і дайте 10-20 хвилин попрацювати на холостому ходу для того, щоб двигун набрав робочу температуру, відбулося заповнення масляних каналів і виник необхідний тиск. Потім заглушіть двигун і залиште на 20-40 хвилин охолонути. Ніколи не газуйте в процесі прогріву - це може привести до виходу двигуна з ладу.
2. Не перевантажуйте мотоцикл. Якщо у вас за документами скутер або одномісний мотоцикл, навіть не думайте про те, щоб взяти з собою пасажира в період обкатки. Навіть якщо мотоцикл розрахований на дві людини, не слід ризикувати - спочатку поїздити самостійно. Вибирайте для руху порожні і рівні траси, намагайтеся не долати різкі підйоми і спуски. Рекомендується, щоб обкатку робив не початківець водій, а людина яка впевнено їздить за кермом: він не буде «смикатися» і перевантажувати двигун. Обкатку рекомендується робити в холодну пору доби, щоб надмірно висока температура навколишнього середовища не провокувала додаткові навантаження на необкатаний двигун.
3. Дотримуйтесь рекомендований швидкісний режим. Не перевищуйте швидкість, зазначену в інструкції, чи не задирайте обертів двигуна більше, ніж на половину від можливостей транспортного засобу - намагайтеся тримати їх в діапазоні від 3 до 5 тисяч обертів, а передачі перемикати між 4 і 5 тисячами обертів. При цьому не рухайтеся з мінімально можливою швидкістю - намагайтеся варіювати їй в дозволеному діапазоні.
Після проходження 300 кілометрів рекомендується змінити масло. За цей період всі металеві стружки і частки вже злізуть з деталей, і в майбутньому вони можуть пошкодити дзеркало циліндрів. Не забувайте і про подальшу заміну масла: на 600, 1200 тис. Км. і далі через кожні 1,5 тис. км.
Намагайтеся до 2 тисяч кілометрів не перевантажувати мотоцикл. Чи не викручуйте ручку на повну, особливо при холодному двигуні.
Після закінчення обкатки перевірте всі вузли і агрегати, підтягніть болти, змініть масло при необхідності. Найкраще звернутися в професійний сервіс, де вашу техніку повністю перевірять.
Ось, в принципі, і всі основні правила та поради про те, як проходити обкатку мотоцикла. Будьте розсудливі, не перевантажуйте техніку, дотримуйтесь правил, і ваш мотоцикл віддячить вам!
Графік роботи:

ПН-ПТ: 09:00-18:00

СБ: 09:00-17:00

НД: 09:00-15:00

Наша адреса:

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00

+38 (096) 538 67 07

© 2008-2021westlviv.com.uaВсі права застережені УКР
    Створення сайту SUFIX
Маєте запитання?
Телефонуйте або пишіть
+38 (098) 538 67 00
+38 (097) 834 78 18
+38 (096) 078 21 07

Надіслати
Заявку відправлено
Найближчим часом ми з Вами зконтактуємось
АРХіТЕКТУРНЕ ПРОЕКТуВАНня

Додатковий текст до назви: пояснення, тип, технічні параметри тощо.

  • Проектування до 50 м2 100 грн
  • Проектування 100-150 м2 1200 грн
  • Проектування понад 150 м2 3000 грн

Додатковий після назви

Текст на сторінці товару (редактор). Повноціний опис, можна з фотографіями, розширена інформація про товар, під цим текстом на відстані 30 пікселів кнопка.

Відправити запит
Кошик
0 грн
0 Товарів
Разом: 0 грн
Змовити