Ціна: 2 420 $
Очікується
Об’єм двигуна, см3 (к.с.) | 249 см3 (27 к.с.) з баланс валом |
Тип двигуна, | інжектор |
Крутний момент: | 22 Нм / 7000 об / хв |
Коробка передач | 6 ступка, механчіна |
Максимальна швидкість, км/год | 147 |
Об’єм паливного бака, л | 14 |
Номінальна витрата пального, л/100км | 3.5 |
Охолодження | рідинне |
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ | 2000х760х1070 см |
Розмір шин: передніх - задніх | 110/70-17 ; 140/70-17 |
Споряджена маса,кг | 149 |
Купити мотоцикл LIFAN у Львові в мотосалоні ВЕСТ!
Як багато хто з Вас вже знають, модель Lifan KP250 пропонується в Китаї до продажу вже без малого 9 місяців. Ми ж запропонували цю модель в Україні лише навесні цього року. На передбачуваний питання «чому так довго» відповімо наступне:
Ця модель є повністю самостійною. Вона розроблялася з нуля і в основі конструктиву не було запозичення технологічних елементів з інших моделей. Ми самі познайомилися з ходовим прототипом ще в квітні 2017 року.
Тодішній варіант вразив нас відмінними їздовими якостями на високих оборотах і хорошими гальмами з ABS. Але при цьому засмутив засмиканою роботою движка на низах через використання інжекторної системи DELPHI, яку дуже довго і не дуже успішно налаштовували, жорсткою підвіскою і злегка шокує ціною .... Трохи пізніше, після ряду ходових випробувань, Lifan взяв тайм-аут на проведення доводочних робіт. Інженери піддали ревізії систему впуску - вони відмовилися від DELPHI і тепер модель оснащується модулем вприскування від BOSCH, калібрування і налаштування ECU виробляли самі Ліфановскій фахівці і індивідуально заточували її спільно з програмістами BOSCH. Перетрусили підвіску - тепер передню вилку і задній амортизатор поставляє вельми відомий подвесочний китайський метр - компанія Yuan Shock Absorber Co., Ltd. Ці товариші зайняті в цій спеціалізації вже дуже давно і поставляють продукцію для китайських ліцензійних моделей Yamaha і Suzuki, а також мото- і квадроциклів CF Moto. Видозмінили конфігурацію пластикових елементів мотоцикла і змінили постачальника для дотримання належної якості. Пробували інші дизайнерські рішення в конфігурації фари, панелі приладів. Змінювали конструкцію випускної системи для того щоб зменшити опір на випуск і при цьому не надто знизити кліренс (корпус глушника це найнижча точка мотоцикла). Потім знову були довгі тижні тестування і вже після перші зразки надійшли на внутрішній ринок.
Продажі на китайському ринку пішли вгору не відразу, а ось через пару-трійку місяців попит просто кинувся вперед і сформував чергу замовлень на модель. Успішність моделі на внутрішньому ринку, обсяги якого обчислюються тисячами, зажадала нарощування виробничих потужностей, а це процес не швидкий. Мінусом в такій ситуації для нас і Вас стало збільшення терміну виробництва замовлень, але є і «значимий плюс». Компанія Lifan зацікавлена в розвитку нашого ринку і нам вдалося узгодити з Виробником таке значення роздрібної ціни на модель в топової комплектації з ABS, яка менше, ніж ціна аналогічної версії в самому Китаї і набагато нижче, ніж в деяких європейських країнах, куди поставляється модель. Так, нам в буквальному сенсі довелося стати в чергу, але повірте, іноді краще почекати і потім добре поїхати, ніж навпаки.