• Головна
  • Каталог
    • Трактори
      • Китайські трактори
      • Японські трактори
      • Мототрактори
    • Мотоблоки
    • Мототехінка
      • Мотоцикли
      • Квадроцикли
      • Скутери
    • Мотоекіпірування
    • Автопричіпи
    • Навісне обладнання
      • Обладнання до мотоблоків
      • Навісне для тракторів
    • Спецтехніка
  • Трейд Ін
  • Блог
  • Контакти

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00 +38 (096) 538 67 07 Написати повідомлення
0
Показати панель
SHINERAY X-TRAIL 200 NEW

Ціна: 1 260 $ 
 

В наявності    

Об’єм двигуна,  см3 (к.с.) 197 см3 (14.8 к.с.) з баланс валом
Тип двигуна,  карбюратор
Крутний момент: 15 Нм / 5500 об / хв
Коробка передач 5 ступка, механчіна
Максимальна швидкість, км/год 106
Об’єм паливного бака, л 15
Номінальна витрата пального, л/100км 3.3
Охолодження повітряне
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ  2080х860х1300
Розмір шин: передніх - задніх 90/90-19; 110/90-17
Споряджена маса,кг 127
Замовити мотоцикл

З моменту дебюту X-Trail 200 пройшло вже майже 3 роки.  За цей час ми почули різні думки про моделі.  Деякі її лаяли і продовжують робити це і зараз - ну, на здоров'я.  Багато хто вважав її непривабливою копією "Гуся" - це взагалі-то марно, тому, що з точки зору і техніки та ціни Гусь "десь в небі", а X-Trail набагато більш приземлений і в прямому і в переносному сенсах.  Однак найбільше було тих хто голосував за цей мотоцикл своїми кровними.  Їм-то ми і вдячні і за покупку і за думки і за критику.  Вона була корисною для розуміння недоліків моделі, обгрунтованою для її вдосконалення.  У період 2018-2019 років ми вже зробили ряд кроків по деяким технічним доопрацюванням і змінам.  Але тільки в моделі зразка 2020 роки ми змогли реалізувати найзначніші і важливі удосконалення.  Чому саме на цей момент, а не раніше?  Причина полягає в тому, що втілення в життя будь-якого значимого технічного измения це складний процес для самого Виробника.
Нижче ми проведемо короткий лікнеп - це для тих кому цікаво, тим кому "НЕ ТРЕБА" краще пропустити абзац.

Узгодження зміни однієї єдиної деталі повинно пройти наступні ступені:

Депаратаменту дослідження і розвитку (R & D центр) - їх завдання обгрунтувати відповіді на питання: Навіщо?  Для чого?  Як поліпшить?  Наскільки це необхідно?  Чи точно буде краще?  І ще з десяток питань, які можуть здатися безглуздими .... звичайному власнику мотоцикла;
Департамент постачання комплектуючими (можливість виробництва або покупки у суміжних постачальників)
Інженерно-технічний відділ (доцільність впровадження та функціональна працездатність);
Контроль цеху складання (наскільки ускладнить або змінить процес складання, підготовка техзавдання для відповідальних осіб за впровадження зміни в процес складання;
Фінансово-аналітичний відділ - скільки коштує, наскільки збільшить собівартість;
Логістичний відділ (оцінка термінів поставки деталі, запчастин, складовою комплектуючих);
Відділ технічного контролю готового виробу - ті хто оцінює наскільки зразок або запроваджене зміна відображає мету.  Вони ж готують тестовий зразок і перевіряють;
Затвердження у керівного персоналу технічного і фінансового департаментів;
Все це неможливо узгодити і утрясти за дні або тижні.  По факту це рухається місяці.  Це не погано і не добре - це реальність жизень циклів і процесів які встановлені на заводі з виробництва.  Система дійсно досить повільна, але ця машина рухається без збоїв тільки в тому випадку, якщо кожен найменший процес розкладений на дії, які описані детально на аркуші паперу (або в файлі на комп'ютері) і складені на одній з декількох сотень поличок, з яких кожен  найголовніший керівник і / або найпростіший складальник бере адресовану йому інструкцію, де написано що і як він повинен зробити, в якій послідовності, за який час і як саме.

Так, і ще, якщо Ви думаєте що всі інші великі виробники чого завгодно і в будь-якій країні працюють зовсім по іншому - в 97% випадків Ваша думка помилкова (3% залишимо на теорію ймовірності і супер-інновації).  Ми описали тут дуже спрощену (намагалися викласти максимально просто) логіку побудови виробничого механізму на прикладі заводу Shineray з виготовлення та збирання мотоциклів.  А додайте до цього ще й сам виробничий цикл, черговість проведення (Shineray виробляє техніку для декількох десятків країн), час, який вантаж проводить в дорозі.  І тоді картина стане ясніше, а розуміння, сподіваємося, більше ...

Правильна обкатка мотоцикла
Для того щоб безболісно пройти обкатку і підготувати двоколісного коня до подальшої безпроблемної експлуатації, вам необхідно враховувати деякі нюанси і на нижчезазначені правила.
1. Відразу після покупки мотоцикла обов'язково дайте двигуну мотоцикла прогрітися. Заведіть його і дайте 10-20 хвилин попрацювати на холостому ходу для того, щоб двигун набрав робочу температуру, відбулося заповнення масляних каналів і виник необхідний тиск. Потім заглушіть двигун і залиште на 20-40 хвилин охолонути. Ніколи не газуйте в процесі прогріву - це може привести до виходу двигуна з ладу.
2. Не перевантажуйте мотоцикл. Якщо у вас за документами скутер або одномісний мотоцикл, навіть не думайте про те, щоб взяти з собою пасажира в період обкатки. Навіть якщо мотоцикл розрахований на дві людини, не слід ризикувати - спочатку поїздити самостійно. Вибирайте для руху порожні і рівні траси, намагайтеся не долати різкі підйоми і спуски. Рекомендується, щоб обкатку робив не початківець водій, а людина яка впевнено їздить за кермом: він не буде «смикатися» і перевантажувати двигун. Обкатку рекомендується робити в холодну пору доби, щоб надмірно висока температура навколишнього середовища не провокувала додаткові навантаження на необкатаний двигун.
3. Дотримуйтесь рекомендований швидкісний режим. Не перевищуйте швидкість, зазначену в інструкції, чи не задирайте обертів двигуна більше, ніж на половину від можливостей транспортного засобу - намагайтеся тримати їх в діапазоні від 3 до 5 тисяч обертів, а передачі перемикати між 4 і 5 тисячами обертів. При цьому не рухайтеся з мінімально можливою швидкістю - намагайтеся варіювати їй в дозволеному діапазоні.
Після проходження 300 кілометрів рекомендується змінити масло. За цей період всі металеві стружки і частки вже злізуть з деталей, і в майбутньому вони можуть пошкодити дзеркало циліндрів. Не забувайте і про подальшу заміну масла: на 600, 1200 тис. Км. і далі через кожні 1,5 тис. км.
Намагайтеся до 2 тисяч кілометрів не перевантажувати мотоцикл. Чи не викручуйте ручку на повну, особливо при холодному двигуні.
Після закінчення обкатки перевірте всі вузли і агрегати, підтягніть болти, змініть масло при необхідності. Найкраще звернутися в професійний сервіс, де вашу техніку повністю перевірять.
Ось, в принципі, і всі основні правила та поради про те, як проходити обкатку мотоцикла. Будьте розсудливі, не перевантажуйте техніку, дотримуйтесь правил, і ваш мотоцикл віддячить вам!
Графік роботи:

ПН-ПТ: 09:00-18:00

СБ: 09:00-17:00

НД: 09:00-15:00

Наша адреса:

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00

+38 (096) 538 67 07

© 2008-2021westlviv.com.uaВсі права застережені УКР
    Створення сайту SUFIX
Маєте запитання?
Телефонуйте або пишіть
+38 (098) 538 67 00
+38 (097) 834 78 18
+38 (096) 078 21 07

Надіслати
Заявку відправлено
Найближчим часом ми з Вами зконтактуємось
АРХіТЕКТУРНЕ ПРОЕКТуВАНня

Додатковий текст до назви: пояснення, тип, технічні параметри тощо.

  • Проектування до 50 м2 100 грн
  • Проектування 100-150 м2 1200 грн
  • Проектування понад 150 м2 3000 грн

Додатковий після назви

Текст на сторінці товару (редактор). Повноціний опис, можна з фотографіями, розширена інформація про товар, під цим текстом на відстані 30 пікселів кнопка.

Відправити запит
Кошик
0 грн
0 Товарів
Разом: 0 грн
Змовити