Ціна: 1 260 $
В наявності
Об’єм двигуна, см3 (к.с.) | 197 см3 (14.8 к.с.) з баланс валом |
Тип двигуна, | карбюратор |
Крутний момент: | 15 Нм / 5500 об / хв |
Коробка передач | 5 ступка, механчіна |
Максимальна швидкість, км/год | 106 |
Об’єм паливного бака, л | 15 |
Номінальна витрата пального, л/100км | 3.3 |
Охолодження | повітряне |
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ | 2080х860х1300 |
Розмір шин: передніх - задніх | 90/90-19; 110/90-17 |
Споряджена маса,кг | 127 |
З моменту дебюту X-Trail 200 пройшло вже майже 3 роки. За цей час ми почули різні думки про моделі. Деякі її лаяли і продовжують робити це і зараз - ну, на здоров'я. Багато хто вважав її непривабливою копією "Гуся" - це взагалі-то марно, тому, що з точки зору і техніки та ціни Гусь "десь в небі", а X-Trail набагато більш приземлений і в прямому і в переносному сенсах. Однак найбільше було тих хто голосував за цей мотоцикл своїми кровними. Їм-то ми і вдячні і за покупку і за думки і за критику. Вона була корисною для розуміння недоліків моделі, обгрунтованою для її вдосконалення. У період 2018-2019 років ми вже зробили ряд кроків по деяким технічним доопрацюванням і змінам. Але тільки в моделі зразка 2020 роки ми змогли реалізувати найзначніші і важливі удосконалення. Чому саме на цей момент, а не раніше? Причина полягає в тому, що втілення в життя будь-якого значимого технічного измения це складний процес для самого Виробника.
Нижче ми проведемо короткий лікнеп - це для тих кому цікаво, тим кому "НЕ ТРЕБА" краще пропустити абзац.
Узгодження зміни однієї єдиної деталі повинно пройти наступні ступені:
Депаратаменту дослідження і розвитку (R & D центр) - їх завдання обгрунтувати відповіді на питання: Навіщо? Для чого? Як поліпшить? Наскільки це необхідно? Чи точно буде краще? І ще з десяток питань, які можуть здатися безглуздими .... звичайному власнику мотоцикла;
Департамент постачання комплектуючими (можливість виробництва або покупки у суміжних постачальників)
Інженерно-технічний відділ (доцільність впровадження та функціональна працездатність);
Контроль цеху складання (наскільки ускладнить або змінить процес складання, підготовка техзавдання для відповідальних осіб за впровадження зміни в процес складання;
Фінансово-аналітичний відділ - скільки коштує, наскільки збільшить собівартість;
Логістичний відділ (оцінка термінів поставки деталі, запчастин, складовою комплектуючих);
Відділ технічного контролю готового виробу - ті хто оцінює наскільки зразок або запроваджене зміна відображає мету. Вони ж готують тестовий зразок і перевіряють;
Затвердження у керівного персоналу технічного і фінансового департаментів;
Все це неможливо узгодити і утрясти за дні або тижні. По факту це рухається місяці. Це не погано і не добре - це реальність жизень циклів і процесів які встановлені на заводі з виробництва. Система дійсно досить повільна, але ця машина рухається без збоїв тільки в тому випадку, якщо кожен найменший процес розкладений на дії, які описані детально на аркуші паперу (або в файлі на комп'ютері) і складені на одній з декількох сотень поличок, з яких кожен найголовніший керівник і / або найпростіший складальник бере адресовану йому інструкцію, де написано що і як він повинен зробити, в якій послідовності, за який час і як саме.
Так, і ще, якщо Ви думаєте що всі інші великі виробники чого завгодно і в будь-якій країні працюють зовсім по іншому - в 97% випадків Ваша думка помилкова (3% залишимо на теорію ймовірності і супер-інновації). Ми описали тут дуже спрощену (намагалися викласти максимально просто) логіку побудови виробничого механізму на прикладі заводу Shineray з виготовлення та збирання мотоциклів. А додайте до цього ще й сам виробничий цикл, черговість проведення (Shineray виробляє техніку для декількох десятків країн), час, який вантаж проводить в дорозі. І тоді картина стане ясніше, а розуміння, сподіваємося, більше ...