Уточнюйте ціну з продавцем
- Виробник: SHINERAY
- Модель: X-TRAIL 200
- Наявність: Немає в наявності
З моменту дебюту X-Trail 200 пройшло вже майже 4 роки. За цей час ми почули різні думки про моделі. Деякі її лаяли і продовжують робити це і зараз - ну, на здоров'я. Багато хто вважав її непривабливою копією "Гуся" - це взагалі-то марно, тому, що з точки зору і техніки та ціни Гусь "десь в небі", а X-Trail набагато більш приземлений і в прямому і в переносному сенсах. Однак найбільше було тих хто голосував за цей мотоцикл своїми кровними. Їм-то ми і вдячні і за покупку і за думки і за критику. Вона була корисною для розуміння недоліків моделі, обгрунтованою для її вдосконалення. У період 2018-2019 років ми вже зробили ряд кроків по деяким технічним доопрацюванням і змінам. Але тільки в моделі зразка 2021 роки ми змогли реалізувати найзначніші і важливі удосконалення. Чому саме на цей момент, а не раніше? Причина полягає в тому, що втілення в життя будь-якого значимого технічного измения це складний процес для самого Виробника.
Нижче ми проведемо короткий лікнеп - це для тих кому цікаво, тим кому "НЕ ТРЕБА" краще пропустити абзац.
Узгодження зміни однієї єдиної деталі повинно пройти наступні ступені:
Депаратаменту дослідження і розвитку (R & D центр) - їх завдання обгрунтувати відповіді на питання: Навіщо? Для чого? Як поліпшить? Наскільки це необхідно? Чи точно буде краще? І ще з десяток питань, які можуть здатися безглуздими .... звичайному власнику мотоцикла;
Департамент постачання комплектуючими (можливість виробництва або покупки у суміжних постачальників)
Інженерно-технічний відділ (доцільність впровадження та функціональна працездатність);
Контроль цеху складання (наскільки ускладнить або змінить процес складання, підготовка техзавдання для відповідальних осіб за впровадження зміни в процес складання;
Фінансово-аналітичний відділ - скільки коштує, наскільки збільшить собівартість;
Логістичний відділ (оцінка термінів поставки деталі, запчастин, складовою комплектуючих);
Відділ технічного контролю готового виробу - ті хто оцінює наскільки зразок або запроваджене зміна відображає мету. Вони ж готують тестовий зразок і перевіряють;
Затвердження у керівного персоналу технічного і фінансового департаментів;
Все це неможливо узгодити і утрясти за дні або тижні. По факту це рухається місяці. Це не погано і не добре - це реальність жизень циклів і процесів які встановлені на заводі з виробництва. Система дійсно досить повільна, але ця машина рухається без збоїв тільки в тому випадку, якщо кожен найменший процес розкладений на дії, які описані детально на аркуші паперу (або в файлі на комп'ютері) і складені на одній з декількох сотень поличок, з яких кожен найголовніший керівник і / або найпростіший складальник бере адресовану йому інструкцію, де написано що і як він повинен зробити, в якій послідовності, за який час і як саме.
Так, і ще, якщо Ви думаєте що всі інші великі виробники чого завгодно і в будь-якій країні працюють зовсім по іншому - в 97% випадків Ваша думка помилкова (3% залишимо на теорію ймовірності і супер-інновації). Ми описали тут дуже спрощену (намагалися викласти максимально просто) логіку побудови виробничого механізму на прикладі заводу Shineray з виготовлення та збирання мотоциклів. А додайте до цього ще й сам виробничий цикл, черговість проведення (Shineray виробляє техніку для декількох десятків країн), час, який вантаж проводить в дорозі. І тоді картина стане ясніше, а розуміння, сподіваємося, більше ...
Основні технічні Характеристики | |
Кліренс, мм | 270 |
Об'єм бункера , л | 15 |
Тип двигуна | Бензиновий, 4-х тактний, одноцилідровий, двухклапанний, повітряного охолодження з балансвалом |
Об'єм двигуна, cм3 | 197 |
Потужність двигуна, к.с. | 14,8 при 7000 об/хв |
Система запуску двигуна | електростартер та кікстартер |
Коробка передач | 5-ти ступінчаста з багатодисковим щепленням в масляній ванні |
Максимальна швидкість, км/год | 106 |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 2080х840х860 |
Вантажопідйомність, кг | 147 |
Гальма | Дискові з 2-х поршневим суппортом, гідравлічні |
Привід | ланцюг |
Розхід (л/100 км) | ≥3,3 |