Ціна: 1590 $
Очікується
Об’єм двигуна, см3 (к.с.) | 249 см3 (20 к.с.) з баланс валом |
Тип двигуна, | карбюратор |
Крутний момент: | 20.2 Нм / 5500 об / хв |
Коробка передач | 5 ступка, механчіна |
Максимальна швидкість, км/год | 115 |
Об’єм паливного бака, л | 13 |
Номінальна витрата пального, л/100км | 3.8 |
Охолодження | повітряне |
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ | 2080х830х1270 |
Розмір шин: передніх - задніх | 90/90-19 ; 4.00-17 |
Споряджена маса,кг | 131 |
Зустрічайте Shineray X-Trail 250 2020 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації моделі X-Trail 250:
1. X-Trail 250 Road
2. X-Trail 250 Trophy
Відмінність між цими версіями полягає лише в типі шин. Дорожня версія Ікстрейл Роад оснащується більш універсальними шинами, в той час як варіант Ікстрейл Трофі укомплектований зубасті протектором. Це і є єдина відмінність. Все інше, в тому числі і ціна - повністю однакове. При оформленні замовлень просимо конкретизувати Ваше побажання по типу шин.
В описі оновленої моделі Shineray XY250GY-6C, якими Ви можете ознайомитися тут, ми вже виклали ключові технічні доопрацювання і зміни, які вже присутні в модифікації 2020 модельного року.
Значна частина цих змін реалізована і в моделі X-Trail 250. Однак деякі деталі в Ікстрейл є індивідуальними. Для максимальної конкретизації ми вирішили викласти їх в списку по пунктам, які в версії 2020 року відрізняють її від усіх попередніх модифікацій.
1. Мотор серії VJP 172FMM, зі збільшеною поршневий групою та потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній обсяг збільшився до 249 см3. Ревізії піддалися і шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини кошика зчеплення. Ті що використовуються зараз, зведуть до мінімуму опір при перемиканні і підвищать інфороматівность при активації тієї чи іншої передачі. Паперовий масляний фільтр картриджного типу теж «прописався» в новій генерації двигуна.
Масляний фільтр тепер картриджного типу з паперовий фільтрує.
2. Карбюратор Deni в системі харчування зумовив поліпшення характеристик віддачі від двигуна збільшеного обсягу. Причому з огляду на меншу розмірність коліс на X-Trail (19 '' / 17 '') динаміка набору швидкості активніше ніж у версії XY250GY-6C з розмірністю ободів 21 '' / 18 ''. Це закономірно, тому що Ікстрейл - все ж компроміс між туристом і ендуро і він більш цікавий для їзди по помірно розбитим дорогам, а не для підкорення гірського бездоріжжя.
3. У новій 250-ке змінилася на нову електронна панель приладів і її складовий елемент - імпульсний датчик швидкості на ободі переднього колеса. Нарікання на «некрасивість» попередньої механічної приладової панелі разом з коротким і ламким тросом приводу спідометра ми вирішили кардинально (як, втім і обіцяли). Нова панель забезпечена стрілочним інформативним тахометром, цифровим відображенням швидкості, обраної передачі і запасу палива. Також вона має і види підсвічування синій і янтарний. Сподіваємося, що цей пристрій заслужить більш втішні відгуки по надійності. Іншим стало і тоноване вітрове скло, його збільшена в 2019 році довжина збережена, просто тепер мінімізували відблиски на приборку.