Уточнюйте ціну з продавцем
- Виробник: SHINERAY
- Модель: XY200GY-6C
- Наявність: Немає в наявності
Навчені життєвим досвідом люди кажуть, що «все нове - це добре забуте старе». У цьому сенсі ще одна новинка, яка з'явилася в нашій модельній лінійці 2020 року співпадає цьому твердженню, але з деякими змінами.
Як Ви зрозуміли, мова йде про моделі Shineray XY200GY-6C. Раніше, а точніше в 2015 році ми вже пропонували до продажу цю модель. Однак в той період модель оснащувалася двигуном вже застарілої конструкції об'ємом 193 см3, яка не мала балансування вала, старим карбюратором і простий виделкою від менш потужної 150-ти кубової версії. Через деякий час ми свідомо відмовилися від пропозиції цієї версії на нашому ринку, тому як при невидатних динамічні якості, «пристойного Труханів» двигуна на оборотах вище середніх, і не дуже багатого опціону тодішній цінник на модель був зовсім не малим - еквівалент 1280 у.е .
Але час йде. Shineray розвивається і стає більш гнучким з урахуванням мінливих економічних реалій на різних ринках. Разом з ними і ми також намагаємося враховувати ті моменти і втілювати в життя можливості, які були б більш потрібними потенційними покупцями в Україні.
Сформулюємо основні зміни в версії 2020 року XY200GY-6C:
1. Повністю нова посилена конструкція траверси
2. Повністю нова вилка звичайного типу, але з діаметром пера 37 мм - це не помилка, а коректна інформація.
3. Нова маточина заднього колеса з посиленим шеститочкові болтовим кріпленням приводний зірки
4. Повністю змінена центральна проводка + герметичні електро роз'єми Pin-To-Pin
5.Всі кріпильні з'єднання з'єднуються болтами з мінімальною твердістю 8.8 Нмм2 і макс. 10.9 Нмм2
6. LED-лампа в фарі головного світла + нові LED покажчики повороту
7. Катафорезного покриття рами і фарбування пластифікованої фарбою
8. Новий USB-порт з силою струму 2 ампера
9. Новий тип гріпсами на кермі з матеріалу полівінілетилен
Починаючи з 2019 року на моделі 6С встановлений зовсім інший двигун (у порівнянні зі старою версією). Його обсяг 197 см3. Потужність майже 14,8 кінських сил. Він оснащений баланс-валом, а в системі живлення встановлений карбюратор PZ30, він більш вимогливий до первинних настройок, але при правильному регулюванні готує більш якісну суміш.
Переднє гальмо теж зазнав змін. Замінили гальмівний диск і конструкцію супорта. Тепер він став двохпоршневим зі збільшеною площею фрикційної пари - зробили ми це для того, щоб поліпшити гальмівну динаміку.
Звичайно ж захисні гофри пір'я теж присутні. До речі, вони кріпляться вгорі хомутом з надійною фіксацією гвинтом. Для їзди в складніший позашляхових умовах такий варіант буде значно краще. Нагадаємо, що раніше була вилка з діаметром 31 мм.
Основні технічні Характеристики | |
Тип двигуна | Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двухклапанний, повітряного охолодження з балансвалом |
Об'єм двигуна, cм3 | 197 см3 |
Система охолодження | повітряна |
Система запуску двигуна | електростартер та кікстартер |
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. | 14,8 к.с. при 7000 об/хв |
Максимальна швидкість, км/год | 102 км/год |
Коробка передач (КП) | 5-ти ступінчаста з багатодисковим щепленням в масляній ванні |
Об'єм паливного баку, л | 13 л |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 2100х865х1230 |
Висота по сідлу, мм | 820 мм |
Вага, кг | 122 кг |
Вантажопідйомність, кг | 155 кг |
Гальма | Дискові гідравлічні/барабанні механічні |
Розмір шин (передні / задні) | 80/100-21 // 110/100-18 |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка зі збільшеним ходом стиснення та гідравлічними амортизаторами |
Підвіска заднього колеса | Маятникова, з пружинно-гідравлічним моноамортизатором |
Привід | ланцюговий |