• Головна
  • Каталог
    • Трактори
      • Китайські трактори
      • Японські трактори
      • Мототрактори
    • Мотоблоки
    • Мототехінка
      • Мотоцикли
      • Квадроцикли
      • Скутери
    • Мотоекіпірування
    • Автопричіпи
    • Навісне обладнання
      • Обладнання до мотоблоків
      • Навісне для тракторів
    • Спецтехніка
  • Трейд Ін
  • Блог
  • Контакти

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00 +38 (096) 538 67 07 Написати повідомлення
0
Показати панель
SHINERAY XY250 6B

Ціна: 1 580 $ 

Очікується

Об’єм двигуна,  см3 (к.с.) 232 см3 (18 к.с.) з баланс валом
Тип двигуна,  карбюратор
Крутний момент: 19 Нм / 5500 об / хв
Коробка передач 5 ступка, механчіна
Максимальна швидкість, км/год 113
Об’єм паливного бака, л 14
Номінальна витрата пального, л/100км 3.1
Охолодження повітряне
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ  2080х830х1270
Розмір шин: передніх - задніх 90/90-21;  4.10-18
Споряджена маса,кг 144
Замовити мотоцикл

Моделі 2019 року випуску в порівнянні з версіями 2018 року в технічному плані залишилися без змін.  Винятком стало оновлення колірного рішення - моедль буде пропонуватися в чорному кольорі і новому помаранчевому кольорі (на фото), а так само в качесве стандартній комплектації буде оснащений акумуляторною батареєю іншого виробника LEOCH.  Зверніть увагу на те, що в цьому варіанті виконання навіть бак пофарбований, що додає моделі виразний вигляд.
  Як модель, що відноситься до среднеразмерному сегменту, мотоцикл SHINERAY XY250GY-6B був з самого початку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання.  Його характеристики заточувалися в тому числі і під режим «cross-road», можливість швидко і без шкоди для техніки і водія переміщатися по поганих дорогах, але без екстриму.  Саме тому версія може бути оснащена як «гравійними Зубастик» так і щодо гражданскімі шинами - як то кажуть: кому що ближче.  Більшість рішень минулих обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з кращого боку перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія установки передньої вилки і її конструкція, а також двигун і випускна система на новій моделі інші.
Дизайн змінили, додавши агресії і динаміки на догоду активної молоді і зробивши його більш виразним - до пари поліпшеним технічним характеристикам і розширився можливостям.  В конструкції двигуна VJP250 застосований балансовий вал зміненої конструкції для більш активного гасіння вібраційних навантажень.  Версія на XY250GY-6B розвиває максимальний крутний момент 19 Нм при 5500 об / хв, забезпечуючи хороший потенціал для «скелелазіння».  Причому і в більш низькому регістрі оборотів величина моменту не дуже падає, а це додає впевненості при русі по незнайомій «пересеченке» на підйомі - є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, часом, миттєвостей на перемикання «вниз».  Крім того ця модель оснащена вилкою перевернутого типу для зниження безпружинних мас і кращого демпфірування жорстких ударних навантажень.  Посилений задній амортизатор з великим діаметром штока покликаний зберігати стійкий контакт з поверхнею і доповнювати позитивні враження від правильних реакцій мотоцикла на зміну подачі газу або різку зміну траєкторії руху.  Також була переглянута гальмівна система: в кожен супорт додали по додатковому поршня і збільшили площу контакту гальмівних накладок з диском для більш ефективного гальмування.
Заслужили схвалення і дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла і повністю алюмінієвий корпус глушника - виглядає дійсно дуже презентабельно, та й важить менше.  Перевірити інтенсивність світлового пучка нам не вдалося, оскільки було ясно, а світлодіоди порадували своєю помітністю навіть з пристойної відстані.  А ось панель приладів оцінили на славу - вона не тільки добре виглядає, але і функціональна.  Рішення з великим поділом шкали тахометра просто чудове!  При їзді поза дорогою це чітко дозволяє відстежити максимально ефективну зону кожної передачі і після «нетривалого вкочування в мотоцикл» стає досить одного побіжного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шіфтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в найвідповідальніший момент  .

Як і раніше не обговорюватимемо або відпускати коментарі дизайнерським рішенням - тут набагато більше значення набувають суб'єктивні чинники.  На наш погляд стилістика невибаглива, але гармонійна.  Немає нічого кричущо-оригінального, але немає і пафосних перегинів.  Стримано, логічно і функціонально.
Особливий акцент хотілося б зробити на зручність посадки.  Форма сидіння дійсно оптимальна - сидіти зручно і коліна в зігнутому варіанті «правильно обіймають» нижню частину бака, а не впираються в виступаючі частини.  Мій зріст і зростання мого колеги 178 см і 184 см відповідно - ми обидва розмістилися без претензій.  До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька.  Як сказали нам представники виробника, як пружний елемент вони застосували матеріал, який стійкий і до механічного впливу без з'являються деформацій, а для «кроссача» це важливо, і до надмірної вологості (наприклад після мийки).  Ну що ж, при нагоді обов'язково постараємося це перевірити.
           Сподобалася також і висота виносу вгору біля керма і можливість його нахилу в горизонтальній площині - можна зробити положення, як то кажуть, «під себе».  В цілому, щодо ергономіки хотілося б, щоб опорні майданчики для ніг кілька більшими і дзеркала заднього виду більш масштабні по площі, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків. 

Правильна обкатка мотоцикла
Для того щоб безболісно пройти обкатку і підготувати двоколісного коня до подальшої безпроблемної експлуатації, вам необхідно враховувати деякі нюанси і на нижчезазначені правила.
1. Відразу після покупки мотоцикла обов'язково дайте двигуну мотоцикла прогрітися. Заведіть його і дайте 10-20 хвилин попрацювати на холостому ходу для того, щоб двигун набрав робочу температуру, відбулося заповнення масляних каналів і виник необхідний тиск. Потім заглушіть двигун і залиште на 20-40 хвилин охолонути. Ніколи не газуйте в процесі прогріву - це може привести до виходу двигуна з ладу.
2. Не перевантажуйте мотоцикл. Якщо у вас за документами скутер або одномісний мотоцикл, навіть не думайте про те, щоб взяти з собою пасажира в період обкатки. Навіть якщо мотоцикл розрахований на дві людини, не слід ризикувати - спочатку поїздити самостійно. Вибирайте для руху порожні і рівні траси, намагайтеся не долати різкі підйоми і спуски. Рекомендується, щоб обкатку робив не початківець водій, а людина яка впевнено їздить за кермом: він не буде «смикатися» і перевантажувати двигун. Обкатку рекомендується робити в холодну пору доби, щоб надмірно висока температура навколишнього середовища не провокувала додаткові навантаження на необкатаний двигун.
3. Дотримуйтесь рекомендований швидкісний режим. Не перевищуйте швидкість, зазначену в інструкції, чи не задирайте обертів двигуна більше, ніж на половину від можливостей транспортного засобу - намагайтеся тримати їх в діапазоні від 3 до 5 тисяч обертів, а передачі перемикати між 4 і 5 тисячами обертів. При цьому не рухайтеся з мінімально можливою швидкістю - намагайтеся варіювати їй в дозволеному діапазоні.
Після проходження 300 кілометрів рекомендується змінити масло. За цей період всі металеві стружки і частки вже злізуть з деталей, і в майбутньому вони можуть пошкодити дзеркало циліндрів. Не забувайте і про подальшу заміну масла: на 600, 1200 тис. Км. і далі через кожні 1,5 тис. км.
Намагайтеся до 2 тисяч кілометрів не перевантажувати мотоцикл. Чи не викручуйте ручку на повну, особливо при холодному двигуні.
Після закінчення обкатки перевірте всі вузли і агрегати, підтягніть болти, змініть масло при необхідності. Найкраще звернутися в професійний сервіс, де вашу техніку повністю перевірять.
Ось, в принципі, і всі основні правила та поради про те, як проходити обкатку мотоцикла. Будьте розсудливі, не перевантажуйте техніку, дотримуйтесь правил, і ваш мотоцикл віддячить вам!
Графік роботи:

ПН-ПТ: 09:00-18:00

СБ: 09:00-17:00

НД: 09:00-15:00

Наша адреса:

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00

+38 (096) 538 67 07

© 2008-2021westlviv.com.uaВсі права застережені УКР
    Створення сайту SUFIX
Маєте запитання?
Телефонуйте або пишіть
+38 (098) 538 67 00
+38 (097) 834 78 18
+38 (096) 078 21 07

Надіслати
Заявку відправлено
Найближчим часом ми з Вами зконтактуємось
АРХіТЕКТУРНЕ ПРОЕКТуВАНня

Додатковий текст до назви: пояснення, тип, технічні параметри тощо.

  • Проектування до 50 м2 100 грн
  • Проектування 100-150 м2 1200 грн
  • Проектування понад 150 м2 3000 грн

Додатковий після назви

Текст на сторінці товару (редактор). Повноціний опис, можна з фотографіями, розширена інформація про товар, під цим текстом на відстані 30 пікселів кнопка.

Відправити запит
Кошик
0 грн
0 Товарів
Разом: 0 грн
Змовити