Ціна: 1 580 $
Очікується
Об’єм двигуна, см3 (к.с.) | 232 см3 (18 к.с.) з баланс валом |
Тип двигуна, | карбюратор |
Крутний момент: | 19 Нм / 5500 об / хв |
Коробка передач | 5 ступка, механчіна |
Максимальна швидкість, км/год | 113 |
Об’єм паливного бака, л | 14 |
Номінальна витрата пального, л/100км | 3.1 |
Охолодження | повітряне |
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ | 2080х830х1270 |
Розмір шин: передніх - задніх | 90/90-21; 4.10-18 |
Споряджена маса,кг | 144 |
Моделі 2019 року випуску в порівнянні з версіями 2018 року в технічному плані залишилися без змін. Винятком стало оновлення колірного рішення - моедль буде пропонуватися в чорному кольорі і новому помаранчевому кольорі (на фото), а так само в качесве стандартній комплектації буде оснащений акумуляторною батареєю іншого виробника LEOCH. Зверніть увагу на те, що в цьому варіанті виконання навіть бак пофарбований, що додає моделі виразний вигляд.
Як модель, що відноситься до среднеразмерному сегменту, мотоцикл SHINERAY XY250GY-6B був з самого початку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися в тому числі і під режим «cross-road», можливість швидко і без шкоди для техніки і водія переміщатися по поганих дорогах, але без екстриму. Саме тому версія може бути оснащена як «гравійними Зубастик» так і щодо гражданскімі шинами - як то кажуть: кому що ближче. Більшість рішень минулих обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з кращого боку перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія установки передньої вилки і її конструкція, а також двигун і випускна система на новій моделі інші.
Дизайн змінили, додавши агресії і динаміки на догоду активної молоді і зробивши його більш виразним - до пари поліпшеним технічним характеристикам і розширився можливостям. В конструкції двигуна VJP250 застосований балансовий вал зміненої конструкції для більш активного гасіння вібраційних навантажень. Версія на XY250GY-6B розвиває максимальний крутний момент 19 Нм при 5500 об / хв, забезпечуючи хороший потенціал для «скелелазіння». Причому і в більш низькому регістрі оборотів величина моменту не дуже падає, а це додає впевненості при русі по незнайомій «пересеченке» на підйомі - є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, часом, миттєвостей на перемикання «вниз». Крім того ця модель оснащена вилкою перевернутого типу для зниження безпружинних мас і кращого демпфірування жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор з великим діаметром штока покликаний зберігати стійкий контакт з поверхнею і доповнювати позитивні враження від правильних реакцій мотоцикла на зміну подачі газу або різку зміну траєкторії руху. Також була переглянута гальмівна система: в кожен супорт додали по додатковому поршня і збільшили площу контакту гальмівних накладок з диском для більш ефективного гальмування.
Заслужили схвалення і дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла і повністю алюмінієвий корпус глушника - виглядає дійсно дуже презентабельно, та й важить менше. Перевірити інтенсивність світлового пучка нам не вдалося, оскільки було ясно, а світлодіоди порадували своєю помітністю навіть з пристойної відстані. А ось панель приладів оцінили на славу - вона не тільки добре виглядає, але і функціональна. Рішення з великим поділом шкали тахометра просто чудове! При їзді поза дорогою це чітко дозволяє відстежити максимально ефективну зону кожної передачі і після «нетривалого вкочування в мотоцикл» стає досить одного побіжного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шіфтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в найвідповідальніший момент .
Як і раніше не обговорюватимемо або відпускати коментарі дизайнерським рішенням - тут набагато більше значення набувають суб'єктивні чинники. На наш погляд стилістика невибаглива, але гармонійна. Немає нічого кричущо-оригінального, але немає і пафосних перегинів. Стримано, логічно і функціонально.
Особливий акцент хотілося б зробити на зручність посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна - сидіти зручно і коліна в зігнутому варіанті «правильно обіймають» нижню частину бака, а не впираються в виступаючі частини. Мій зріст і зростання мого колеги 178 см і 184 см відповідно - ми обидва розмістилися без претензій. До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, як пружний елемент вони застосували матеріал, який стійкий і до механічного впливу без з'являються деформацій, а для «кроссача» це важливо, і до надмірної вологості (наприклад після мийки). Ну що ж, при нагоді обов'язково постараємося це перевірити.
Сподобалася також і висота виносу вгору біля керма і можливість його нахилу в горизонтальній площині - можна зробити положення, як то кажуть, «під себе». В цілому, щодо ергономіки хотілося б, щоб опорні майданчики для ніг кілька більшими і дзеркала заднього виду більш масштабні по площі, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків.