Ціна: 1590 $
Очікується
Об’єм двигуна, см3 (к.с.) | 249 см3 (20 к.с.) з баланс валом |
Тип двигуна, | карбюратор |
Крутний момент: | 20.2 Нм / 5500 об / хв |
Коробка передач | 5 ступка, механчіна |
Максимальна швидкість, км/год | 115 |
Об’єм паливного бака, л | 13 |
Номінальна витрата пального, л/100км | 3.8 |
Охолодження | повітряне |
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ | 2050х860х1170 |
Розмір шин: передніх - задніх | 80/100-21 ; 110/90-18 |
Споряджена маса,кг | 134 |
Зустрічайте Shineray XY250GY-6C 250 2020 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації моделі:
1. XY250GY-6C на крос-шинах
2. XY250GY-6C на більш гладких, дорожніх покришках
Відмінність між цими версіями полягає лише в типі шин. Дорожня версія оснащується більш універсальними шинами KENDA K761, в той час як варіант Cross укомплектований зубасті протектором KENDA з розмірами: задняя110 / 90-18, передня 80 / 100-21. Це і є єдина відмінність. Все інше, в тому числі і ціна - повністю однакове. При оформленні замовлень просимо конкретизувати Ваше побажання по типу шин.
В описі оновлень моделі XY250GY-6C ми відійдемо від надлишкової деталізації. Робимо так, тому, мотоцикл вже багатьом з Вас добре відомий. У ньому було багато хорошого, але були і недоліки. Багато власників інформували нас про них, деякі пропонували цікаві та розумні варіанти рішень, інші просто кричали «хреново!». Протягом 1,5 років ми ретельно збирали всі ці дані, відгуки, нарікання, слухали і чули про очікування змін і готували технічне завдання щодо змін для Виробника.
І ось в моделі 2020 роки ми можемо уявити результат. Ми позначимо його тільки змістовними пунктам, і відобразимо часткове фотографічне відображення зроблених технічних удосконалень.
1. Двигун. Тепер на моделі встановлений мотор серії VJP 172FMM, зі збільшеною поршневий групою та потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній обсяг збільшився до чесних 249 см3. Чи не 230, як було раніше, що не 223 як у багатьох моделей конкурентів, які «випадково забувають це кокретізіровать». Двигун в стандарті обзавівся масляним фільтром паперового типу. Ревізії піддалися і шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини кошика зчеплення. Ті що використовуються зараз, зведуть до мінімуму опір при перемиканні і підвищать інфороматівность при активації тієї чи іншої передачі;
2. У симбіозі з мотором працює і новий карбюратор DENI з вакуумним клапаном, який ефективніше снабажает паливо-повітряною сумішшю двигун на більш високих оборотах;
3. Нам вдалося повністю змінити характеристики задньої пружинно-амортизаторной стійки. Виробником нового амортизатора тепер є компанія Yuan Shock Absorber Co., Ltd. Цей виробник постачає свою продукцію дуже багатьох виробників мото, квадро і скутерів, які входять в першу десятку китайських брендів: CFMoto, Suzuki, Wuyang-Honda, Lifan, Loncin, Zongshen, Keeway, Kymco.
Ключові зміни:
- зменшилася кількість витоків і змінилася навівка пружини. Сама пружина із сталевого прокату з іншим розрахунковим коефіцієнтом пружною деформації (для довідки: пружна деформація - це деформація, яка зникає після припинення дій на тіло зовнішніх сил. При цьому елемент приймає початкові розміри і форму).
- Колба амортизатора має більшу за обсягом внутрішню порожнину. Збільшена кількість масла і інший перетин перепускного клапана поліпшило характеристики демпфірування;
- Збільшилася по довжині нарізкарізьблення на корпусі надає можливість "розпускання" пружини або навпаки вихідного більш "жорсткого" підпору - тобто діапазон регулювання збільшився
Задня підвіска позбулася тих недоліків, які були раніше і набагато приємніше відпрацьовує нерівності. При цьому вона позбавлена надмірної м'якості і "не упускає мотоцикл на кістки" при завантаженні другого номера.