• Головна
  • Каталог
    • Трактори
      • Китайські трактори
      • Японські трактори
      • Мототрактори
    • Мотоблоки
    • Мототехінка
      • Мотоцикли
      • Квадроцикли
      • Скутери
    • Мотоекіпірування
    • Автопричіпи
    • Навісне обладнання
      • Обладнання до мотоблоків
      • Навісне для тракторів
    • Спецтехніка
  • Трейд Ін
  • Блог
  • Контакти

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00 +38 (096) 538 67 07 Написати повідомлення
0
Показати панель
SHINERAY XY250 6C

Ціна: 1590 $ 
 

Очікується

Об’єм двигуна,  см3 (к.с.) 249 см3 (20 к.с.) з баланс валом
Тип двигуна,  карбюратор
Крутний момент: 20.2 Нм / 5500 об / хв
Коробка передач 5 ступка, механчіна
Максимальна швидкість, км/год 115
Об’єм паливного бака, л 13 
Номінальна витрата пального, л/100км 3.8
Охолодження повітряне
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ  2050х860х1170
Розмір шин: передніх - задніх 80/100-21 ; 110/90-18
Споряджена маса,кг 134
Замовити мотоцикл
Правильна обкатка мотоцикла
Для того щоб безболісно пройти обкатку і підготувати двоколісного коня до подальшої безпроблемної експлуатації, вам необхідно враховувати деякі нюанси і на нижчезазначені правила.
1. Відразу після покупки мотоцикла обов'язково дайте двигуну мотоцикла прогрітися. Заведіть його і дайте 10-20 хвилин попрацювати на холостому ходу для того, щоб двигун набрав робочу температуру, відбулося заповнення масляних каналів і виник необхідний тиск. Потім заглушіть двигун і залиште на 20-40 хвилин охолонути. Ніколи не газуйте в процесі прогріву - це може привести до виходу двигуна з ладу.
2. Не перевантажуйте мотоцикл. Якщо у вас за документами скутер або одномісний мотоцикл, навіть не думайте про те, щоб взяти з собою пасажира в період обкатки. Навіть якщо мотоцикл розрахований на дві людини, не слід ризикувати - спочатку поїздити самостійно. Вибирайте для руху порожні і рівні траси, намагайтеся не долати різкі підйоми і спуски. Рекомендується, щоб обкатку робив не початківець водій, а людина яка впевнено їздить за кермом: він не буде «смикатися» і перевантажувати двигун. Обкатку рекомендується робити в холодну пору доби, щоб надмірно висока температура навколишнього середовища не провокувала додаткові навантаження на необкатаний двигун.
3. Дотримуйтесь рекомендований швидкісний режим. Не перевищуйте швидкість, зазначену в інструкції, чи не задирайте обертів двигуна більше, ніж на половину від можливостей транспортного засобу - намагайтеся тримати їх в діапазоні від 3 до 5 тисяч обертів, а передачі перемикати між 4 і 5 тисячами обертів. При цьому не рухайтеся з мінімально можливою швидкістю - намагайтеся варіювати їй в дозволеному діапазоні.
Після проходження 300 кілометрів рекомендується змінити масло. За цей період всі металеві стружки і частки вже злізуть з деталей, і в майбутньому вони можуть пошкодити дзеркало циліндрів. Не забувайте і про подальшу заміну масла: на 600, 1200 тис. Км. і далі через кожні 1,5 тис. км.
Намагайтеся до 2 тисяч кілометрів не перевантажувати мотоцикл. Чи не викручуйте ручку на повну, особливо при холодному двигуні.
Після закінчення обкатки перевірте всі вузли і агрегати, підтягніть болти, змініть масло при необхідності. Найкраще звернутися в професійний сервіс, де вашу техніку повністю перевірять.
Ось, в принципі, і всі основні правила та поради про те, як проходити обкатку мотоцикла. Будьте розсудливі, не перевантажуйте техніку, дотримуйтесь правил, і ваш мотоцикл віддячить вам!

 

Зустрічайте Shineray XY250GY-6C 250 2020 року.  У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації моделі:
1. XY250GY-6C на крос-шинах
2. XY250GY-6C на більш гладких, дорожніх покришках
Відмінність між цими версіями полягає лише в типі шин.  Дорожня версія оснащується більш універсальними шинами KENDA K761, в той час як варіант Cross укомплектований зубасті протектором KENDA з розмірами: задняя110 / 90-18, передня 80 / 100-21.  Це і є єдина відмінність.  Все інше, в тому числі і ціна - повністю однакове.  При оформленні замовлень просимо конкретизувати Ваше побажання по типу шин.

В описі оновлень моделі XY250GY-6C ми відійдемо від надлишкової деталізації.  Робимо так, тому, мотоцикл вже багатьом з Вас добре відомий.  У ньому було багато хорошого, але були і недоліки.  Багато власників інформували нас про них, деякі пропонували цікаві та розумні варіанти рішень, інші просто кричали «хреново!».  Протягом 1,5 років ми ретельно збирали всі ці дані, відгуки, нарікання, слухали і чули про очікування змін і готували технічне завдання щодо змін для Виробника.
І ось в моделі 2020 роки ми можемо уявити результат.  Ми позначимо його тільки змістовними пунктам, і відобразимо часткове фотографічне відображення зроблених технічних удосконалень.

1. Двигун.  Тепер на моделі встановлений мотор серії VJP 172FMM, зі збільшеною поршневий групою та потужністю 19,8 кінських сил.  Його справжній обсяг збільшився до чесних 249 см3.  Чи не 230, як було раніше, що не 223 як у багатьох моделей конкурентів, які «випадково забувають це кокретізіровать».  Двигун в стандарті обзавівся масляним фільтром паперового типу.  Ревізії піддалися і шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини кошика зчеплення.  Ті що використовуються зараз, зведуть до мінімуму опір при перемиканні і підвищать інфороматівность при активації тієї чи іншої передачі;
2. У симбіозі з мотором працює і новий карбюратор DENI з вакуумним клапаном, який ефективніше снабажает паливо-повітряною сумішшю двигун на більш високих оборотах;
3. Нам вдалося повністю змінити характеристики задньої пружинно-амортизаторной стійки.  Виробником нового амортизатора тепер є компанія Yuan Shock Absorber Co., Ltd.  Цей виробник постачає свою продукцію дуже багатьох виробників мото, квадро і скутерів, які входять в першу десятку китайських брендів: CFMoto, Suzuki, Wuyang-Honda, Lifan, Loncin, Zongshen, Keeway, Kymco.
Ключові зміни:
  - зменшилася кількість витоків і змінилася навівка пружини.  Сама пружина із сталевого прокату з іншим розрахунковим коефіцієнтом пружною деформації (для довідки: пружна деформація - це деформація, яка зникає після припинення дій на тіло зовнішніх сил. При цьому елемент приймає початкові розміри і форму).
 - Колба амортизатора має більшу за обсягом внутрішню порожнину.  Збільшена кількість масла і інший перетин перепускного клапана поліпшило характеристики демпфірування;
 - Збільшилася по довжині нарізкарізьблення на корпусі надає можливість "розпускання" пружини або навпаки вихідного більш "жорсткого" підпору - тобто діапазон регулювання збільшився
Задня підвіска позбулася тих недоліків, які були раніше і набагато приємніше відпрацьовує нерівності.  При цьому вона позбавлена ​​надмірної м'якості і "не упускає мотоцикл на кістки" при завантаженні другого номера.

Графік роботи:

ПН-ПТ: 09:00-18:00

СБ: 09:00-17:00

НД: 09:00-15:00

Наша адреса:

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00

+38 (096) 538 67 07

© 2008-2021westlviv.com.uaВсі права застережені УКР
    Створення сайту SUFIX
Маєте запитання?
Телефонуйте або пишіть
+38 (098) 538 67 00
+38 (097) 834 78 18
+38 (096) 078 21 07

Надіслати
Заявку відправлено
Найближчим часом ми з Вами зконтактуємось
АРХіТЕКТУРНЕ ПРОЕКТуВАНня

Додатковий текст до назви: пояснення, тип, технічні параметри тощо.

  • Проектування до 50 м2 100 грн
  • Проектування 100-150 м2 1200 грн
  • Проектування понад 150 м2 3000 грн

Додатковий після назви

Текст на сторінці товару (редактор). Повноціний опис, можна з фотографіями, розширена інформація про товар, під цим текстом на відстані 30 пікселів кнопка.

Відправити запит
Кошик
0 грн
0 Товарів
Разом: 0 грн
Змовити