Уточнюйте ціну з продавцем
- Виробник: LIFAN
- Модель: KPV 150
- Наявність: Немає в наявності
Lifan KPV – це ще один технологічний виток розвитку компанії LIFAN. Розробку моделі було розпочато ще у 2018 році. Проте новий скутер не проектувався за стандартним шаблоном технічного виробничого завдання. Спочатку створений проект постійно доповнювався новими рішеннями. Це стосувалося технології двигуна, підвіски, електронних компонентів, дизайну. Тому врешті-решт отриманий зразок виявився вже дуже збалансованим. Типова процедура конструювання пластилінового зразка, потім його втілення в залозі та подальших значних доробок/доповнень/виправлень у процесі «одруження макета» з двигуном та ходовою частиною у випадку з KPV була відкинута повністю.
На початковому етапі дизайнерські рішення було відпрацьовано за допомогою систем математичного моделювання та графічного тривимірного проектування. Причому було створено три зразки з різними відмінностями.
Після цього відділ розробки позначив всі розмірні параметри моделі, які були закладені в конструкцію не тільки рами, але і всіх пластикових, гумових, світлових, та інших елементів. Паралельно з цим технічний відділ займався створенням двигуна та інших вузлів підвіски та шасі загалом.
Коли роботи були виконані всі ці три зміни надійшли до інженерного департаменту. І вже потім інженери детально обраховували конфігурацію та розташування частин підвіски, двигуна, елементів керування. Зіставляли це із запропонованими макетами, з'ясовували недоліки, недоліки, вносили корективи.
Після цих складних перипетій та вишукувань був обраний із трьох один макет.Фішка в тому, що цей варіант був опрацьований за допомогою обчислень та графічних структур виключно всебічно, деталізовано та масштабовано. Фахівці та сучасне програмне забезпечення дозволило скоротити час розробки дуже значно. Різні департаменти виконали свою частину роботи, як це було необхідно. Вже після цього макет був втілений у пластиліні, його параметри були перевірені та зіставлені з первинними даними. Він був схвалений усіма трьома департаментами та вступив на затвердження Головної структури. Коли було отримано «добро» - його втілили в залозі та в пластиці. Причому втілили з першого разу і без будь-яких доробок переробок та змін.
Основні технічні Характеристики | |
Кліренс, мм | 135 |
Колісна база, мм | 1320 |
Тип двигуна | Бензиновий, серії NBD, 4-х тактний, з інжекторною системою живлення, водяного охолодження та інтегрованою системою Start/Stop у режимі міської їзди для економії палива |
Об'єм двигуна, cм3 | 150 |
Потужність двигуна, к.с. | 12 |
Коробка передач | Безступінчастий варіатор CVT |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 1890х760х1290 |
Вага, кг | 126 |
Гальма | Дискові, з двохпоршенвими суппортами |
Розмір шин (передні / задні) | Безкамерні шини, передня розміром 100/80-R14/задня шина 120/70-R14, виробник CST |