• Головна
  • Каталог
    • Трактори
      • Китайські трактори
      • Японські трактори
      • Мототрактори
    • Мотоблоки
    • Мототехінка
      • Мотоцикли
      • Квадроцикли
      • Скутери
    • Мотоекіпірування
    • Автопричіпи
    • Навісне обладнання
      • Обладнання до мотоблоків
      • Навісне для тракторів
    • Спецтехніка
  • Трейд Ін
  • Блог
  • Контакти

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00 +38 (096) 538 67 07 Написати повідомлення
0
Показати панель
SPARK 150 D-1

Ціна: 1 060 $ 
 

В наявності  

Об’єм двигуна,  см3 (к.с.) 149 см3 (8.5 к.с.) 
Тип двигуна,  карбюратор
Крутний момент: 10 Нм / 7500 об / хв
Коробка передач 5 ступка, механчіна
Максимальна швидкість, км/год 90
Об’єм паливного бака, л 9.5
Номінальна витрата пального, л/100км <2.4
Охолодження повітряне
Габаритні розміри в зібраному стані, ДхШхВ  2070х850х1155
Розмір шин: передніх - задніх 80/ 100-21; 120 /80-18
Споряджена маса,кг 120
Замовити мотоцикл

Мотоцикл Spark SP150D-1
Позашляховий мотоцикл Spark SP150D-1 з яскраво вираженим агресивним спортивним дизайном.  Має всі атрибути справжнього "всюдихода": високий кліренс;  жорстку об'ємну раму;  двигун з багатоточковим кріпленням і додатковим захистом картера;  збільшений хід передньої вилки;  посилену задню маятникову підвіску з регульованим пружинно-масляним моно амортизатором;  виведений під заднє крило глушник з захисними накладками на випускній трубі і на самому глушнику;  закріплений на траверсі рульової колонки щиток переднього колеса;  поперечну силову перемичку на кермі і, звичайно ж, увігнуте "кавалерiйське" сидіння водія.  Колеса мають сталеві штамповані обода з натяжними спицями та покришки з високо профільним позашляховим протектором - добре тримають бічного навантаження.

Однак, незважаючи на спортивний характер, мотоцикл Spark SP150D-1 цілком придатний для руху з пасажиром по дорогах і вулицях з асфальтовим покриттям.  Надійний двигун корпорації Zongshen об'ємом 149 куб.см.  і потужністю 11,6 к.с.  забезпечує хороші динамічні характеристики розгону і максимальну швидкість до 90 км / ч. а дисковий передній і барабанний задній гальма ефективні і на крутому схилі, і в щільному міському потоці транспорту.

Крім яскравої фари повний комплект приладів світлової сигналізації: світлодіодні покажчики поворотів, великий комбінований задній ліхтар, підсвічування номерного знака, світловідбивачі-катафоти.  Є й зручні дзеркала заднього виду.  Тому міська експлуатація мотоцикла Spark SP150D-1 цілком комфортна і безпечна.

Правильна обкатка мотоцикла
Для того щоб безболісно пройти обкатку і підготувати двоколісного коня до подальшої безпроблемної експлуатації, вам необхідно враховувати деякі нюанси і на нижчезазначені правила.
1. Відразу після покупки мотоцикла обов'язково дайте двигуну мотоцикла прогрітися. Заведіть його і дайте 10-20 хвилин попрацювати на холостому ходу для того, щоб двигун набрав робочу температуру, відбулося заповнення масляних каналів і виник необхідний тиск. Потім заглушіть двигун і залиште на 20-40 хвилин охолонути. Ніколи не газуйте в процесі прогріву - це може привести до виходу двигуна з ладу.
2. Не перевантажуйте мотоцикл. Якщо у вас за документами скутер або одномісний мотоцикл, навіть не думайте про те, щоб взяти з собою пасажира в період обкатки. Навіть якщо мотоцикл розрахований на дві людини, не слід ризикувати - спочатку поїздити самостійно. Вибирайте для руху порожні і рівні траси, намагайтеся не долати різкі підйоми і спуски. Рекомендується, щоб обкатку робив не початківець водій, а людина яка впевнено їздить за кермом: він не буде «смикатися» і перевантажувати двигун. Обкатку рекомендується робити в холодну пору доби, щоб надмірно висока температура навколишнього середовища не провокувала додаткові навантаження на необкатаний двигун.
3. Дотримуйтесь рекомендований швидкісний режим. Не перевищуйте швидкість, зазначену в інструкції, чи не задирайте обертів двигуна більше, ніж на половину від можливостей транспортного засобу - намагайтеся тримати їх в діапазоні від 3 до 5 тисяч обертів, а передачі перемикати між 4 і 5 тисячами обертів. При цьому не рухайтеся з мінімально можливою швидкістю - намагайтеся варіювати їй в дозволеному діапазоні.
Після проходження 300 кілометрів рекомендується змінити масло. За цей період всі металеві стружки і частки вже злізуть з деталей, і в майбутньому вони можуть пошкодити дзеркало циліндрів. Не забувайте і про подальшу заміну масла: на 600, 1200 тис. Км. і далі через кожні 1,5 тис. км.
Намагайтеся до 2 тисяч кілометрів не перевантажувати мотоцикл. Чи не викручуйте ручку на повну, особливо при холодному двигуні.
Після закінчення обкатки перевірте всі вузли і агрегати, підтягніть болти, змініть масло при необхідності. Найкраще звернутися в професійний сервіс, де вашу техніку повністю перевірять.
Ось, в принципі, і всі основні правила та поради про те, як проходити обкатку мотоцикла. Будьте розсудливі, не перевантажуйте техніку, дотримуйтесь правил, і ваш мотоцикл віддячить вам!
Графік роботи:

ПН-ПТ: 09:00-18:00

СБ: 09:00-17:00

НД: 09:00-15:00

Наша адреса:

м. Львів, Сокільники (кільцева дорога)

+38 (098) 538 67 00

+38 (096) 538 67 07

© 2008-2021westlviv.com.uaВсі права застережені УКР
    Створення сайту SUFIX
Маєте запитання?
Телефонуйте або пишіть
+38 (098) 538 67 00
+38 (097) 834 78 18
+38 (096) 078 21 07

Надіслати
Заявку відправлено
Найближчим часом ми з Вами зконтактуємось
АРХіТЕКТУРНЕ ПРОЕКТуВАНня

Додатковий текст до назви: пояснення, тип, технічні параметри тощо.

  • Проектування до 50 м2 100 грн
  • Проектування 100-150 м2 1200 грн
  • Проектування понад 150 м2 3000 грн

Додатковий після назви

Текст на сторінці товару (редактор). Повноціний опис, можна з фотографіями, розширена інформація про товар, під цим текстом на відстані 30 пікселів кнопка.

Відправити запит
Кошик
0 грн
0 Товарів
Разом: 0 грн
Змовити