Уточнюйте ціну з продавцем
- Виробник: LIFAN
- Модель: LF150-2Е
- Наявність: Немає в наявності
З 2018 року Lifan 2Е комплектується електронною панеллю приладів. Виробником її, а також блоків управління на кермі для цієї моделі є відома Тайванська компанія
Якщо «погуглити», можна переконатися в тому, що дана продукція дійсно якісно відрізняється від багатьох аналогічних електричних елементів в кращу сторону. У стандартному виконанні приладової панелі присутній одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової приладів є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них має спрямованість яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність. У чому сенс, запитаєте Ви? А в тому, що і в сутінках і при яскравому сонці і в темряві ефективність світіння залишається Високонтрастний і легко зчитується. Це не старі ЖК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "всматріванія" для читання показань. Ми вирішили опублікувати звичайні живі фото, на яких все і так зрозуміло.
Друга фішка в тому, що два ключові параметри швидкість і обрана передача - істотно збільшені в розмірах. Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість і активну в даний момент часу передачу Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей. Причому позиція "Нейтральна" відображається на рівень нижче і при включеній будь-якій передачі не відображається - точно не заплутаєтеся. Впевнені, що це оцінять і ті у кого зір ослаблене і ті хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними приборка мотоциклів.
Збільшена по ширині багажна платформа - це важливо, тому як колишня була вузькою і до неї було не зовсім зручно кріпити стандартний кофр, оскільки виліт кріпильних елементів був найчастіше більше ніж підстава багажника - коротше доводилося власникам "колгоспів" трохи. Зараз цього не буде. А другий момент полягає в тому, що сам багажник покритий пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, воно не царапется, не вигоряє на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і при цьому воно м'яке на дотик. Звичайно всередині багажника металеву основу, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму - додасться об гострий кут колишнього багажника пензлем або стегном було задоволенням сумнівним.
У всьому іншому мотоцикл залишився без істотних змін. В конструкції використаний ряд перевірених рішень від старшої моделі LIFAN KP150: ідентичні деякі елементи рами, електрична частина, однак стилістика і технічне оснащення сільськогосподарського інша. Lifan 150-2E обладнаний двигуном об'ємом 149 см3 і потужністю в 11 кінських сил, який. Додатково оснащений внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
Основні технічні Характеристики | |
Тип двигуна | Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з балансувальним валом |
Об'єм двигуна, cм3 | 150 см3 |
Система охолодження | повітряна |
Система запуску двигуна | електростартер + кікстартер |
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. | 12 к.с. при 8500 об/хв |
Максимальна швидкість, км/год | 104 км/год |
Коробка передач (КП) | 5-ти ступінчаста механічна зі зчепленням у масляній ванні |
Об'єм паливного баку, л | 13 л |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 2060х760х1080 |
Висота по сідлу, мм | 780 мм |
Вага, кг | 125 кг |
Вантажопідйомність, кг | 162 кг |
Гальма | Дисковий гідравлічні/барабанні механічні |
Розмір шин (передні / задні) | 2.75-18 // 100/90-18 |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Підвіска заднього колеса | Маятникова, зі здвоєними амортизаторами перевернутого типу, змінним кроком витка пружини та компенсаційною пневмокамерою |
Привід | Ланцюговий |